@ Inferno Online Sthlm - and I want to die

Det är varmt och lökigt, och stämningen är allmänt seg. Jag är hungrig hela tiden samtidigt som jag håller på att somna. Mina bosses är ute på landet och sidan (fb) strular. Mina bosses är givetvis de enda som kan åtgärna strulet, men dom är givetvis inte anträffbara på telefon heller.

Nu ska jag sitta här till 21:30 ikväll och genomlida en bo3 som jag egentligen inte bryr mig speciellt mycket om. Sen kommer jag antagligen få sitta på centralen och vara hemlös i ett antal timmar innan tåget hem går eftersom admins vill skynda på turneringen så mycket som möjligt, Just nu ligger vi en timme före schemat, blir det bara 2 maps i finalen dessutom kommer jag ha en jävligt rolig fortsatt kväll.

Visste ni btw att trots att registreringen skulle varit klockan 09 i morse fick lagen vänta utanför och blev ine insläppta förrän straxt innan 10? Stackars playzone som varit duktiga pojkar och varit här sedan 08. ;)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild