Nu tar det hus i helvete!

Rakaka-kanalen är så sjukt hilarious! Man blir liksom aldrig besviken på vad dess idlers har att bjuda på. Här nedan har jag, fräsmt på grund av att jag är ruskigt uttråkad, valt att dissekera ett gäng ogenomtänka utlåtanden från den största stjärnan av dom alla:

[+roccat\Shayan] Roligt att det är hon som böjer vad jag har sagt jävla tråkiga människa

Jag är inte ensam om att tycka att det är ett semi-erkännande efter att ha sett detta på IRC:
[11:53pm] roccat\\\\shaway: så visst, jag sneglade redan erkänt

[11:53pm] roccat\\\\shaway: men sa INTE ETT ORD till mina spelare

[..]

[11:59pm] roccat\\\\shaway: men att jag viskar till mina spelare betyder ju inte att jag ghostar? Även om jag ser andras skärmar

[..]

[12:00am] roccat\\\\shaway: danne gör samma sak hela tiden

[12:00am] JoxxOr: VEM FRÅN NAW?

[12:00am] roccat\\\\shaway: jag berättar för ruuit vad han gör

[12:00am] roccat\\\\shaway: dvs, går ut banan

[12:00am] JoxxOr: Emerald är inte här vet jag iaf

[12:00am] XENTER left the chat room. (Ping timeout)

[12:00am] roccat\\\\shaway: och säger att han går ut är aggro

[12:00am] Rolleeee: Var det inte bäst av 3?

[12:00am] roccat\\\\shaway: och säger SAMMA sak kanske fjorton gånger

[12:01am] Sago: trodde jag med Rolleeee, men tydligen inte

[12:01am] roccat\\\\shaway: för att jag hela tiden får han att tänka på danne

[12:01am] anossral: skolan?

[12:01am] anossral: e slut

[12:01am] PeeterR: när börjar studiorakaka i morgon?

[12:01am] roccat\\\\shaway: så han inte backstabbar

[..]

[12:05am] roccat\\\\shaway: jag fick påminna ruuit om aggro-danne på banan




[+roccat\Shayan] hon tycker om minnen


Jo, jag föredrar att minnas den tiden då ditt huvud inte var lika stort som jupiter. Sedan roccat-kontraktet roddes i hamn vet ditt ego inga gränser.




[+roccat\Shayan] hon tycker om att banta vilket hon aldrig lyckas med


Nej, jag tycker inte om att banta, det tror jag ingen gör. Faktum är att jag aldrig tidigare i mitt liv har "bantat" öht. För en tid sedan (ca 2 mån) började jag dock äta bättre och har gått ned ~8kg. Va're nå'mer?




[+roccat\Shayan] fast jag tror inte hon förstår hur mobbad hon är själv

Vad skönt att du förstår exakt hur mobbad jag är då. :)

Den här delen här nedan var jag osäker på huruvida jag skulle ta med eftersom han faktiskt vänligt bad mig ta bort det jag skrivit om dealingen tidigare. Men eftersom han envisas med att skriva så mycket skit om mig så bryr jag mig inte längre.

[+roccat\Shayan] blank_Kronquist hon sprider rykten

[+roccat\Shayan] hon försökte få folk att tro att jag dealade knark

[+roccat\Shayan] hon skrev det offentligt på flera ställen

[+roccat\Shayan] fick säga till henne på skarpen

[+roccat\Shayan] för att hon ska ta bort sånt där skit

[+roccat\Shayan] hon får skriva skit om en person

[+roccat\Shayan] men att ljuga och verkligen försöka förstöra för en är fan fel

Då jag för närvarande inte hittar loggen försöker jag återge det så ordagrannt som jag minns det. Jag hade på min blogg skrivit att jag inte kan ta folk på allvar som dealar droger, en stund senare skriver Shayan via msn något i stil med det nedan:

Jag skulle vilja se att du tog bort det där med att jag dealar, eftersom det kan påverka min framtida karriär negativt.

[...]
Att fixa lite åt en kompis anser jag inte vara konstigare än att köpa med ett extra paket mjölk från affären åt en polare om han bett om det




[+roccat\Shayan] så tror hon att jag dealade jävla hora


Hårda ord.




[+roccat\Shayan] blank_Kronquist att hon gör något och stör för det är fett grymt. Men när jag pratar med henne är hon lika farlig som en kanin

Är jag snäll som en kanin bara för att jag inte är uppkäftig och onödigt otrevlig? I övrigt så har jag väldigt svårt att komma ihåg när vi pratade sist, bortsett från då du bad mig ta bort det om drogerna eftersom det kunde förstöra din framtida fotbollskarriär. Var det 1 år sedan? 1,5?


[+roccat\Shayan] hon står inte för något, hon är en patetisk människa


Hur vet du vad jag står för och inte står för? Det jag tycker om dig står ju skrivet på min personliga blogg, vore rätt vridet om jag skyllde ifrån mig det.



 

[+roccat\Shayan] hah jävla slampa


;)



 

Alltså. Puppy-eyed-Shayan gråter ut hos rakaka och känner sig så(åå) ledsen och kränkt över att folk påstår sig ha sett honom ghosta, sedan sitter han publikt och kallar mig hora, slampa och andra trevligheter till höger och vänster. Jag fucking älskar den här mannen. Roligare och mer underhållande än hela damscenen faktiskt. :)


Avslutar med ett underbart komiskt citat rörande hela soppan:

Är det någon som borde stämmas så är det ju han, som påstår att han är fotbollsproffs.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Babbep

Som du bäddar får du nog ligga faktiskt.

2008-06-22 @ 19:10:29
Postat av: Lancia

Ja, och jag gillar det.

Postat av: Hulk Hogan

hörrö knarkar-shayan din jävla slash/timbuktu wannabe, kan inte du ta ditt jävla ghosting o dra åt helvete?



sen är väl du den sista jäveln som ska klaga på hur andra ser ut, du är ju för fan fulare än en rysk tyngdlyfterska som blivit släckt med en brandyxa



stick iväg o rök hasch nu istället din jävla idiotjävel, cya @ lan ;-)

2008-06-22 @ 22:19:22
Postat av: Sabina

hahaaha

2008-06-22 @ 23:10:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Elin

Lancia ftw.

2008-06-23 @ 01:13:15
URL: http://ariez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild