Vaxa biffen-funderingar & to-do

Sitter här och tänker på Sabz brasse och får ont i precis hela könet, och även resten av kroppen, av bara tanken. Testade ju en bit själv av bikinilinjen för något år sedan och det är få gånger jag önskat mig själv död lika mycket som då. Dessutom var jag helt lila i ljumsken i två veckor efteråt. Sabina din galna jävla fan!






Idag har jag i övrigt kanske världens längsta to-do-list:

Ringa en massa tokviktiga samtal

Hämta ut hyrbilen från Herz

Vaxa (inte en brasse tack och lov)

Fixa mina för tillfället sjukt skabbiga nails, både de övre och nedre

Bjuda över mor och far, pappa ska nämligen äntligen få träffa barnbarnen C&T (Han vet inte ens om att dom existerar än. Hjärtinfarkt incoming.)

Handla allt nödvändigt inför DH. Både sådant jag behöver där, och sådant som Morten och pälsklingarna behöver för att överleva här hemma

Packa, packa, packa

Alltså det kanske inte verkar som så mycket, men jag är fan arbetslös och van vid mindre, så håll käften.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sabina

mjo galen är jag, men det är över på 5 minuter!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild