Ger upp städningen och drar en kladdkaka istället

Har gett upp städandet nu och terroriserar Morten med riktigt dålig musik istället när han försöker spela hide & seek. Snart slut med det också dock då jag tänker åka hem till min kära mor och smälla i mig kladdkakan hon bakat. HELLO BEACH 2008! Morten får fan städa resten.

Såg att min kära väninna Linda inte är helt nöjd med min nya bloggimage utan föreslår att jag istället kör på whitetrashstilen, som bland annat uppenbarligen innehåller avklädda bilder där jag flashar fläsket för er läsare osv. Hur det blir med den saken kära Linda återstår att se.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Städa är för tanter och mobbade småbarn.

Postat av: Nina Oh

Musiktipset: Lyssna på Ninas debutalbum "Nina Diva"
www.ninadiva.se

2008-03-23 @ 21:19:36
URL: http://www.ninadiva.se
Postat av: Ela

haha neeej du får inte bli sånn :D du är bra mycket bättre. Dock finner jag whitetrash-stilen mycket underhållande. Lätt nya förstaplatsen på schulman-listna inom kort = kulturell död

2008-03-24 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild