En vanlig dag på stan

För tredje (3) gången i mitt liv glömde jag min mobiltelefon hemma. Alltså glömde, inte medvetet lämnade. Och visst är det märkligt att dom få gånger man inte har tillgång till telefon är just de gångerna man vill ringa precis hela världen.

I övrigt så är det uppenbarligen idioters dag på stan idag. (Och varje annan dag med) Tog en sväng i ren trisdess och sällan har jag skådat så många socialt missanpassade och bara allmänt störda människor. Fyllon, cpn, miffon, ja precis alla skulle hälsa på mig idag. Jag hatar fyllon och andra miffon som alltid ska besvära folk och jag vet aldrig hur jag ska bemöta det. Det rycker ju i ge-dom-på-käften-tarmen, men eftersom jag är snäll som få så låter jag det passera, jag bara ignorerar fanskapen istället.


Och så det socialt missanpassade folket som tex ska köpa saker/be expediter om saker och liknande och inte kan uttrycka sig på ett normalt jävla sött. "ÖÖÖÖHHH FAN FIXA EN STRL 43 ÅT MIG". Ja för så säger man nog, jävla fittcp. Personen i fråga som dessutom sa just detta trodde att han var så jävla ball och snygg och när jag sedan såg att han ena öga var mindre än det andra och typ snett och halvstängt mös jag inombords. Defekta äckliga jävla skitmänniska.

Fyfan nu är jag oarg på omvärlden igen. Åt helvete med den.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild