I don't get it

Egentligen borde jag verkligen packa, men istället så sitter jag här och läser en massa skitbloggar och funderar.

Om jag inte missminner mig helt så har tre av de stora, dvs Blondinbella, Kenza och Stina-Lee alla sagt att dom lägger ner vääääldigt mycket tid på sin blogg. Cirkus åtta timmar per dag. Med tanke på den smörja de skriver och att det faktiskt inte är svårt att skapa ett blogginlägg, jag menar det är ju knappast så att man behöver sitta och koda avancerade grejer osv, så fattar jag inte var all den där tiden gåt åt till. 3-4 inlägg/dag fördelat på 8h blir ~2-3 timmar per inlägg. Jag skulle också kunna utöka mitt totalt meningslösa skriveri till 4 inlägg om dagen, men inte fan skulle det ens ta i närheten så lång tid.

Säger de åtta timmar för att det ska verka "okej" att dom tjänar pengar på skiten och har det som ett riktigt "jobb"?

I just don't get it.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

de kanske skriver omäsnkligt sakta? Eller också tar det 8 timmar att korra deras skitinlägg från särkskrivningar och talspråk :D

2008-05-02 @ 01:57:37
Postat av: Humlan

Bra talat! Hur jävla lång tid kan det ta att skriva sånt skit som de gör? Det är ju inte som om de debatterade Irak-krisen eller så... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild