In mother Russia. Skitland.

Framme på KODE5 i Ryssland efter en resa där flygplanet lyfte 1,5h för sent, jävligt lite sömn, och efter att ha deltagit i världens längsta mänskliga lämmeltåg från hotellet till arenan.

Det är skabbigt här, tom. Ungern såg mycket bättre ut redan 1990 (vad jag minns). Allt känns jävligt öststat, ryska flaggor överallt och det jag stör mig på allra mest är att alla är så förbannat jävla sura. Ryssarna alltså. Sjukt sura. På käften skulle dom ha, allihop. Ohyfsade är de också, iallafall dom jag haft oturen att stöta på. Inget "ursäkta" när dom ska förbi utan det knuffas och trängs hejvilt. CIVILICERA ER FÖRFAN ERA JÄVLA AS! Och sluta ha så jävla fula frisyrer...

Lester Lau är dock en jäkla gullig typ, fast så är han ju gul också. Det är nog det. Så har jag ju Putte här också som tur är, och Marc. Det är nästan så att jag inte ens är besvärad längre över vår något tilltrasslade turistdag. Ska spana in röda torget, dra lite shopping and thats it.  Var är alla söta gummor i huckle? VA VA VA??

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild