Jag = eftertraktad i Ryssland

Jag vet inte om det är så att ryssar är ovana vid tjejer som jobbar på LAN, eller om det är så att de enda brudar dom öht. ser på LAN alltid är samma fem. Dvs forze, ni vet bla. venema & pachella aka vi-är-alltid-där-pr0kuken-finns och de övriga brewdzen i laget. (fyfan vad jävla elak jag är, ni anar inte hur mycket mindre vackra ord jag har på lager om dessa. 100% befogat dessutom.) Hur som helst så  har sjukt många (för att vara jag!) killar, ryssar, både yngre, såna i min ålder och 50+are kommit fram o börjat snacka med mig. Vissa försöker tom. på engelska när jag förklarar att jag inte talar ryska. Lite gulligt. :D

Vad som däremot är otäckt är den turkiska team leadern som springer efter och fotar mig hela tiden och ger mig "the looks" som Morten kallar det. Chansar på att han är 30+, för han är lätt gråhårig och har kulmage. Ska smygfota honom som revenge, så ska ni få se den läskiga killen.

Jag är eftertraktad - men Carmac hatar mig. :D

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

LanraggarN! :P

Postat av: Lancia

Plz. Jag bli LANraggad PÅ. Viss skillnad Arre, jag har 5 killar där hemma att ta hänsyn till.

2008-05-10 @ 19:57:50
Postat av: ArreliuS

Nu lät du som en småbarnsmamma.

2008-05-10 @ 19:59:27
URL: http://www.arrelius.se/live/
Postat av: Ela

men lancia inte ska vara elak mot lanhororna.. prokuk är ju godaste kuken. det vet alla

2008-05-10 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild