rövmail

Spraymail måste verkligen vara den sämsta skiten ever. Det har krånglat så länge jag minns(har haft den sedan -98 eller nåt), men eftersom jag prompt vill ha en mail med lancia@blablabla så har jag inte så många andra alternativ. Lancia@ är upptaget precis över allt annars. Jag har visserligen även en [email protected], men att skicka ett mail till en eventuell framtida arbetsgivare med "gaming" som mail-domän känns kanske inte helt 100%. Därav har jag alltså behållt skitmailen.

Man kan inte logga in - inget händer. Man kan inte logga in - får ett meddelande om att ens lösenord är fel. Man kan inte logga in - får ett meddelande om att man varit inaktiv i inkorgen för länge och därföt loggats ut, när man inte ens varit inloggad. Att ta emot mail laggar oftast väldigt mycket och det kan ta upp till flera dagar innan man får meddelande levererade till sig. Ibland går det inte att skicka meddelanden. Alla dessa problem är väldigt vanliga. Ibland betyder nämligen ~var tredje dag.

Givetvis har det fungerat hela dagen men strular precis nu när jag måstemåstemåste få iväg ett asviktigt mail före klockan 00.

Både Ryssland & Spray kan dra åt helvete tbh.

Angående Ryssland btw har det nu artat sig så att jag slipper sova på Rigas flygplats utan får istället spendera natten på Moskvas. Livet är för jävla härligt ibland.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Friend

Kan du inte skaffa en egen domän och sedan koppla den till gmail eller live-mail? Det blir runt en hundring per år och du får en fin adress såsom

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

(samtliga domäner lediga just nu... )

2008-05-06 @ 13:06:29
Postat av: ArreliuS

Eller så säger du till mig så får du en mailadress for free.

Postat av: Ninnzan

du kan få en unFinished mail om du vill ha hat- och hot mail? ;D

2008-05-06 @ 20:32:09
URL: http://ninnzanlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild