Ryssland tar fram det sämsta i mig

Jag är ständigt bitter och sur. Har varit det sedan jag kom typ. Ett tag i morse trodde jag att jag skulle bli fysisk och blev faktiskt rädd för mig själv.

Igår, inatt, kom vi hem 2. Det var kul. Ännu roligare var att taxin vägrade ge oss kvitto. Vi var tvugna att ta taxi eftersom sista tuben gått och matcherna dragit ut så förbannat på tiden. Men vi fick med oss en icke-engelsktalande kines också, och hans leende när vi sa att han inte behövde betala något är det vackraste jag sett i ryssland so far. Jävla skitställe. Men jag är säker på att Saint Basils blir en konkurrent though, sorry kinesen. Fast å andra sidan, men tanke på hur besviken jag blivit på det här landet sedan jag kom så suger väl röda torget och allt där i kring också.

Och btw. ETT jävla eluttag har jag på mitt hotellrum. Mitt hotellrum som för övrigt har dom skitigaste fönstrena i världshistorien. Ett jävla eluttag.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Jojojojojjo

DU ÄR SÅ HIMLA DATA!

Postat av: styggan

haha du är fan mer bitter än yllet ibland :D sjukt kul att läsa :D

2008-05-12 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild