Who are you ppl?!

Jag har obehagligt många träffar på min blogg som jag inte vet vart dom kommer ifrån. Okej, kanske inte obehagligt men you get my point.

I högerspalten kan man se ungefär var på jordklotet de som ramlar in på min sida befinner sig, och jag blir lika förbryllad varje gång det återkommer läsare från en massa skumma ställen där jag inte känner någon. Träffarna från Ljusdal, Karlstad, Skövde, Kyoto, Randers, Motala, Sevilla, Ystad och Kalmar har jag järnkoll på, men vilka är alla andra? Ge er till känna för bövelen. Speciellt du från skidmetropolen Ålberga! ( :> )

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, har aldrig hört talas om Ålberga ^^

Postat av: Sabina

Haninge är nog jag än så länge. Iaf så länge jag sitter på Telia, dvs i 2 dagar till..

2008-05-28 @ 13:27:49
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Lancia

Telia 2 dagar till, bytte du inte nyss från BBB? :>

2008-05-28 @ 16:24:41
URL: http://lancia.blogg.se
Postat av: thAw

Borås would be me >.

2008-05-28 @ 22:11:15
Postat av: Felcia @ Winchester UK

Ge mig till känna? well.. 19-årig politiksstudent på universitetet här nere i englands söder. tror jag hittade hit genom en din egna kommentar på typ aftonbladet/expressen om våldtäkter på malta som olills om kvinnan inte är oskuld. aja, sen dess i alla fall.

2008-05-29 @ 14:12:15
Postat av: Sabina

Jo men jag jobbar juh på Telia (: Så jag sitter ute på Telia i Farsta i 2 dagar till, sen drar jag vidare :D

2008-05-29 @ 15:42:43
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild