Happy birthday!


Det är så snuskigt billigt att åka taxi här. En resa som i för mig i Sverige kostar ca 80-90 spänn kostar ca 10 kronor. När jag sedan betalar och ger ungefär en 3:edel i dricks, eftersom jag inte orkar med några mynt, blir chaffisarna så himla glada. Så jävla värt det. :D

Alldeles snart börjar bronsmatchen i WEM, och senare är det final. Jag är inte alls speciellt taggad då jag sovit halvilla igen. Det är ju absolut någon, eller något, vad vet jag, som skall dra igång något som låter som ett såntdär gratulationskort som spelar musik typ 20 gånger / natt. HAPPY BIRTDAY TO YOUUUU HAPPY BIRTDAY TO YOOOOOU. Blir tokig och jag vaknar nog fan precis varje gång det sätter igång. Jag har till och med drömt om att jag och min mor brutit oss in i div. hus och butiker bara för att döda föremålet som spelar låten.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild