All good.


Nu har det hänt igen! För typ 3:e gången idag! Folk stänger ju förfan inte dörren efter sig till kissbåset, utan sitter där, hukandes, och ser ut som stora frågetecken för att någon annan råkar komma in i rummet. En jävligt akward situation att klampa in där och se små kinesiskor, lika små som svenska 8åringar, sitta där och kissa i ett hål i golvet. Nej, det var otäckt. Imorrn tar jag med mig en egen rulle papper så jag slipper se dom, pallar inte gå i och snyta mig om dom är där.

Btw så har jag uppmärksammat att det inte finns papper på offentliga kinesiska toaletter. Inte som jag haft nöjet att knalla in på i alla fall. Tur att jag är en sånndär person som typ alltid garderat mig i förväg.

I övrigt har dagen bland annat bjudit på ett erbjudande om giftemål med en kinesisk yngling och cArn har fick en komplimang om att hans flickvän, jag dvs, var väldigt vacker. Damn, det går bra nu! ^^



(Bortsett från att jag håller på att dö)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Shit, är det DU som är cArns tjej? OMG, du klättrar uppåt hela tiden. Snart så måste jag be om din autograf.



Btw, nästa gång så får du ta en bild på en av dessa små kinesiskor i jämnförelse med en normallång ikke-arier xD

Postat av: Yllet

SKRYT SKRYT SKRYT.



SnuskArre!

2008-10-28 @ 19:06:18
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Lancia

Asså jag är lika lång eller längre än killarna. Tjejerna är MNST ett huvud kortare typ.:D

2008-10-28 @ 19:45:02
Postat av: Trinelin

HAHAHAHHA, shit vilka aventyr du ar med pa :D Vem vet, Morten kanske skulle vilja gifta bort dig mot en kamel eller tva?

2008-10-28 @ 20:39:39
Postat av: ArreliuS

yllet: Jag vet vad du tänkte och det var inte det jag tänkte. xD

2008-10-28 @ 20:43:02
URL: http://www.arrelius.se/live
Postat av: Fräcka Fröken

Det ser ut som om du lever livets glada dagar där nere. Inte alls avis. Njut medans du kan, imorse var det frost på bilen. Brrrr!

2008-10-29 @ 08:24:23
Postat av: Morten

Gi meg 3 kameler, 1 PC-usb kontroll , 1 ipod, og 1 iphone, så har vi kansje en deal :):):)







.....







naeeeee!!!

2008-10-29 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild