Hey everybody, I have arms!

Ute är det ca 35 grader - i skuggan. För oss svenskar från Sverige med klimat a'la Arktis känns det som typ 135. Pga dom är 135 graderna går jag gärna i kortärmat utomhus. (Inte inne, för dom förbannade emirerna älskar sin jävla AC mer än allt annat. ) Om man kunde glo ihjäl någon så hade jag varit död för länge sedan. Mina bara armar är uppenbarligen en sjuk attraktion och mina kompanjoner Oscar och Martin tycker till och med synd om mig, så mycket glor folk.

Jag hatar folk som glor, det är nästan det värsta jag vet. Det fina när folk glor i typ Sverige eller något engelsktalande land kan man oftast utan problem bjuda asen på någon otrevlig kommentar, här är det helt klart svårare. Invånarna i Dubai, araber som pndier, pakistanier och allt vad de nu må vara, är inte så jävla bra som det står i alla turistguider osv. Nåja, jag gav dom i alla fall fingret på stranden när dom filmade mig. A small victory.

Jag har btw inte bloggat speciellt mycket dom senaste dagarna och jag har en jävligt bra anledning: vi har typ inte gjort något mer än varit här på Gitex Shopper. Dom timmarna vi inte har varit här har jag sovit, och kanske ätit lite, men thats about it. Jag ska ta och sortera och lägga mina bildjävlar från LA,Vegas,SDo och Dubai så fort jag orkar också, men just nu orkar jag inte.

FU.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sanna

tjena. kom på en grej. tror jag frågat det förut, men vet inte om jag fick nåt svar. du kommer ihåg att du tog rätt mycket bilder när vi var i skåne på praktik och överhuvudtaget när vi umgicks. det finns inte den minsta chans att du har kvar dom bilderna? skulle vara kul o se. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild