Ett mail från Strepto

Jag orkar typ aldrig kolla min mail, för det är ytterst sällan att jag får något av värde dit, men idag tog jag mig ändå i kragen och kikade in. Och O'hoy vilken surprise jag fick!

Det var min gamla väninna Susanne, från gymnasiet, som lyckats lokalisera mig, min blogg och min mailadress. En person som jag mer eller mindre gett upp hoppet om att någonsin få höra nånting ifrån igen. Minns jag inte helt tokfel så hade hon det lite tufft privat ett tag efter att vi slutat 3an och i samma veva så tog hon bort lunar och hela faderullan och försvann från das internet, och ni vet ju hur jag är med telefoner...

Men så hörde hon alltså av sig, vilket jag tycker är otroligt kul. Vi hade en hel del galna och rebelliska upptåg för oss back in the days och jag hoppas att vi kan träffas en dag för att catcha up åren som gått.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild