Mer gnäll

Jag är så ruskigt trött och uttråkad att jag överväger att mala ner mig själv i en falltalskvarn och bara försvinna och förkylningen höjer ju knappast min livsglädje den heller. Jag vet inte hur många bilar vi haft so far, 10 stycken kanske, fattar inte varför vi ska ha nattöppet alls. Iofs är det ju najs pengar men känns ändå så sjukt ovärt. Dessutom så kan jag ju inte sjukskriva mig när vi går 3-skift heller eftersom vi bara är två på varje pass då chefen fått nån knäpp och avskedat 3 pers. Kunde varit bra att ha kvar en reserv i alla fall...

Btw, jobbar man natt, som jag gör denna vecka t ex. får man i regel vara ledig över helgen, men jag har inte haft en endaste helg ledig sedan jag började här. Två gånger var det tänkt att jag skulle få vara ledig @ weekend, men har alltid blivit inringd i sista minuten.

"Vi tänker inte jobba några jävla helger" - sa P & M, som går ett av skiften, för två veckor sedan till chefen. Dessa 3 umgås privat, är alltså polare, och har nu haft ledigt två helger i sträck. Dom får väl antagligen ledigt nu i helgen med, och jag som egentligen ska vara ledig får jobba då med...

Fan va ja gnäller. Men det är så jävla befogat!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Jojo^

säg NEJ nästa gång de ringer!! :D

2008-09-10 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild