Sista natten

Sista natten på jobbet. Jag och Julia är alldeles ensamna, alla andra är och rengör någon silo. Julia älskar att köra in huvet mellan benen på folk och sedan slå upp med nosen och krossa pung. Jag är glad att jag inte har pung med tanke på all tid jag spenderar med den damen.

Eftersom det är sista natten funderar jag på att göra något olagligt. Ska jag sträcka mig så pass långt att jag bränner ner anläggningen eller ska jag nöja mig med att stjäla några pennor? Ni vet, mitt blattepåbrå gör sig påminnt när det är mörkt, tomt på folk och fullt med, eh...saker. Vi får se...

Nu tänkte underbetalda och slutarbetade lilla jag fortsätta bläddrandet i JULA-katalogen för att fördriva lite mer tid...

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Woooooooooot? Skulle inte du jobba i två veckor till?

Med observation för att min tidsuppfattning har en tendens till att vara ganska skev från stund till stund.

Postat av: Lancia

Nejdå, det är inget fel på din tidsuppfattning. det är vår chef som sparkade mig och min väninna Emma. Han gillade inte att vi bloggade...

2008-09-15 @ 01:08:39
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild