Köln: Torsdag

För dom som inte fattat så publicerar jag inläggen dagen efter jag skrivit dom då tillgången till internet är minst sagt bristfällig.



Det har varit en lååång dag för mina stackars fossingar.

Klev upp runt 12 och smällde i mig några ballerinakex då jag dels missat frukosten och var dödshungrig, och dels behövde en dusch sooo badly innan det ens skulle kunna komma på fråga att sätta min fot utanför hotellrummet. Duschen blev en pärs då jag inte tagit med mig något eget schampoo och det som erbjöds på hotellet var kanske världens minsta förpackning innehållandes om möjligt än mindre schampoo. Man är inte så jävla kaxig när man med lika långt och tjockt hår som jag står där med den lilla förpackningen i handen, I tell ya. Hur som helst så lyckades jag efter många om och men genomföra auktionen.



The schampoo of doom.


Då jag inte hann se någonting av omgivningarna igår blev jag smått förvånad samtidigt som jag blev dynghappy då jag insåg att jag bor mitt in the shit. Verkligen mitt mitt mitt in the shit! Som om det inte vore nog att all shopping ligger här så råkade jag efter ca två minuters stilla traskande snubbla rätt in framför the Kölner Dome.


Kyrkan var het fantastiskt vacker. Byggd i gothisk stil så har den det där lite småläskiga samtidigt som otroligt vackra över sig.


          

Jag å körka & gatukonst utanför Kölner Dome.


Efter kyrkupptäckten blev det en massa shopping och vandrande. Jag hann bla. Med en Mc Fish-meny på Donken, inköp av ett plommonstop, finkamma en super-billig-affär-överfylld-med-en-massa-saker-du-egentligen-inte-behöver-men-som.du-ändå-köper, styra vykort till de vanliga (läs: mamma & mormor), få ont i fötterna, lacka ur på att jag glömt kamerans minneskort på hotellrummet så jag inte kunde fota nånting samt avsluta dagen med en spaghetti bolognese med en kall Kölsch till.



Plommonstopet är fett ute enligt Cosmo. Eftersom jag själv är fett ute så köpte jag alltså ett idag.



Team BS & Rip-off?



Frappuchino und Internet.

 

Suddigt och kasst kort, det är där jag gör mig som bäst ya know. Först med en Frappuchino Vanilla Cream & Jag och min Kölsch. 

 

Enligt sägnen skall ett fast grepp runt Tünnes näsa bringa lycka. Ofc I touched it!  & Jag och min nya polare Tünne - turgubben. (Försök bortse från hur jävla svettig jag är)


 
Schnuppan är på intet sätt okej att heta.


Det har varit fawking högsommarvärme hela dagen. Snudd på lite för mycket sommar faktiskt, så varmt var det. Men trotsade alltså detta och var ute mer eller mindre non stop från 13-23. Har TVn på i bakgrunden och åskan utomhus goes wild



Den här killen var inbjuden till en seriös debatt om finanskrisen på rikstäckande television. Bara i Tyskland. :)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ninn

åååå där va körkan ja ! =D den e fan nästan omänskligt gigantisk



Postat av: Sazsa

Hade du inte påpekat om att du var svettig så hade man inte uppmärksammat det ;)

2009-08-22 @ 13:26:30
URL: http://babedeluxe.blogg.se/
Postat av: Yllet

Hahaha, Dr Schnuppan.

AAAAAAHAHAHAHAHAHA

2009-08-24 @ 11:23:18
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild