Aldrig mer

"Jag ska aldrig mer dricka alkohol!" Samma visa varje gång.

Nej, det är inte för att jag blir bakis, utan snanare så att min kropp går helt jävla toksönder, varje gång. Jag har blåmärken precis över allt och brutal smärta i varenda kroppsdel. Idag har jag så ont i ryggen att jag varken kan ligga, sitta eller stå och jag kan verkligen inte för allt i världen förnimma mig om av vilken anledning det uppkommit. Allt jag gjorde var ju liksom att dricka vin, leka kurragömma i en allaldes för många människor för en sån liten lägenhet och med allt för få gömställen, samt skratta mig fördärvad åt allas tokerier.

Men alltså, kurragömman, vilket otroligt genidrag. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Så mycket finurlighet, så mycket vansinne! Bard på pianot eller under soffkuddarna var najs. Likaså Anton under diskbänken eller i tvättkorgen bakom George Bush. Gillade revan i Lukes byxor och måste även ge min själv credz för det eminenta gömstället bakom pianot. Eller inte. Men det funkade när Emo var den som räknade i alla fall. :D Danne var för kreativ, så han får inga cre

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild