Åtta grejer om mig.

Mmm, visst äre så, sitter fortfarande vaken trots att jag lovade att kasta in handduken efter förra inlägget....



Indirekt utmanad av
Jojo.

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)"

1. Jag är sjukligt besatt av att "gnida bort" döda hudceller från kroppen när jag sitter i en bastu/efter ett bad.
2. Jag har en skitful tatuering på foten.
3. Jag stavar nästan alltid fel på "räkna" och "inte" när jag skriver snabbt.
4. Jag är fullkomligt jätteallergisk mot barn men istället för rinnande och kliande ögon och näsa blir jag agressiv och skitförbannad när jag ser dom små kräken.
5. Jag är en snål jävel men ändå lyckas jag köpa en massa sjukt onödiga grejer hela tiden.
6. Jag kan absolut inte äta/dricka något som passerat bäst före-datum.
7. Jag måste alltid hyvla bort det översta lagret på osten. (Om ingen annat hyvlat på den just före mig)
8. Jag blir nästan aldrig bakfull. Antalet gånger so far i mitt liv kan jag räkna på en hand.

Jag vet ju tex. att Yllish och några andra redan gjort det här, fast jag minns inte vilka. Ni som inte gjort det, känn er med andra ord jävligt utmanade.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

jag gör/är också 1,3,4 och 5. speciellt hudceller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild