Fina människor

Kom just på att jag tidigare under kvällen fick en laddning med bilder från helgen hitskickad av Anders. Bilderna ger ett intryck av en sjukt avslagen förfest men egentligen hade vi faktiskt väldigt trevligt. Anders, Ida och Jojo är utan tvekan tre av dom bästa människorna jag lärt känna i mitt liv så man kan inte annat än att njuta i deras underbara sällskap.

                                

Jag fullkomligt älskar dessa två tjejer! (Anders är så jävla hemlig så han blir väl sur om jag lägger upp bild på honom) Tack än en gång för i helgen!

Nu jävlar rundar jag av kvällen!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

tack detsamma stumpan! du är hjärtligt välkommen tillbaka till märsta! <3

Postat av: Jojo^

aww nu blir man ju rörd. Vi får skaffa ett Carnifex-hus o bo där ihop... pojkarna får bo i ett förråd på gården :D

2009-02-26 @ 09:38:07
URL: http://duckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild