Glad att jag va 14 för 10 år sedan och inte idag.

För några dagar sedan halkade jag in på en random blogg. Jag kände redan när jag såg headern att det här skulle bli bra. Och visst blev det bra, rent av helt fantatiskt. Jag har nu i dagarna tre, sedan jag hittade bloggen givetvis, fascinerats av denna människa. Det hon skriver, hennes bilder, hennes vänner, de som kommenterar. Är det sådär det är att vara fjorton idag? För inte fan kan jag dra mig till minnes att vi höll på sådär back in the days.

Jag tog inte kaskader av bilder på mig själv med brutal push up, än mindre bilder där jag dessutom kapade mitt huvud strax ovanför hakan och neråt strax under naveln. Jag bråkade inte med mina "bästisar" hela tiden, och jag chattade inte med mina bästisars på-G-killar på msn för att skapa svartsjuka. Jag kallade inte min mamma för hora och jag skrev framför allt inte om det offentligt. Jag är helt jävla amazed. Det måste vara sjukt tufft att vara fjorton idag.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Indeed xD

Postat av: Yllet

Alltså, det är ju inte så att jag brukar trakassera småbarn. Men tjejen är ta mig fan fugly dessutom!

2009-02-04 @ 20:08:22
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Lancia

Tro mig när jag säger det Lovisa, hade det inte varit för jag vaknat på jävligt rätt sida idag så hade jag bashat henne helt brutalt i det här inlägget. Men för en gångs skull så bestämde jag mig för att vara the bigger person.

2009-02-04 @ 20:50:58
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Hulk Hogan

Bigger person ska man aldrig vara, det kan skada en i framtiden

2009-02-05 @ 04:16:26
Postat av: Matilda Östman

Den människan är tragisk.

2009-09-22 @ 20:10:10
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild