Bildutmaning.

När ens vänner (läs: Yllet) bestämmer sig för att vara fittor och inte skicka utmaningarna vidare får man helt enkelt  ta saken i egna händer och utmana sig själv.

Du för omkring ett år sedan:


I Berlin för ungefär ett år sedan. Varför jag fotar mig själv samtidigt som André också fotar mig vet jag inte.

Du och en nära vän:


Jag & Yllet. Fucking liebe!

Du som fotograf:


Putte fuckar ur i Hangzhou, Kina.

En dag du minns:


Och som jag minns den! Underbar fantastisk superdag! Jag och David gjorde LA.

En bild som väcker känslor:


Those were the days. You and me J.

En plats du saknar:


Uppe på Juniors rygg.

Den du senast fick ett sms av:


Ett meddelande fån Comviq Kontant. Sen om det var Frank (fåret heter så!) himself som skickade eller ej det vet jag inte.

Någon du litar på:


My sleeping beauty. Till 110%!

Någon du saknar:


Jullebulle. Snart ett år sedan du lämnade oss, finaste fina!

Någon du älskar:


Mami! Mest i hela världen faktiskt.

Någon som betyder mycket:


CP-Zimb! <3

Något du vill ha:


Cujo & Torres. Vill ha er tillbaka i livet, glada och friska!

En bild som får dig att gråta:


Jag menar, hur i helvete ser jag ut i håret?!


Något som är viktigt för dig:


Mat, fifan!

Dig själv nyligen:


En knapp månad sedan hos Anders & Ida i Märsta.

Dig själv för länge sedan:


Blott arton år. Pure and fresh!

Känn dig utmanad Jojo! :D (Och alla ni andra som känner att ni vill anta er detta)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: styggan

18 år´s bilden....thihi

Postat av: Susanne

Åh, du har puny qoq tröjan på dig! Snuttigt!

2009-02-28 @ 22:59:45
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Yllet

Du och jag babe, så fucking oslagbara.

2009-03-02 @ 22:29:24
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: david

Asläcker post! Ska styra något liknande när man får tid, men denna var smazskens!

2009-03-03 @ 04:12:19
URL: http://davidgill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild