Bloggidioti

Nu måste jag ge mig på homos igen, men egentligen inte för att dom är homnosexuella då det bara råkar vara ett olyckligt sammanträffande. Får hoppas att jag slipper få hit en massa idioter till besökare denna gång dock. Folk var ju fan inte nådiga sist och inte ett skvatt hade dom innaför pannbenet heller uppenbarligen, med tanke på alla dom genomidiotiska kommertarerna som dom lämnade efter sig.

Idiot nummero uno:
Dennis M
Snubbe som leker modell, är pro-ana, och föraktar alla som drar över size zero i klädstorlek. Han går på vattendiet för att själv uppnå den där heroin(chick)-looken som han avgudar. Han ger sig på Kissie för att han tycker hon har blivit fet och borde söka hjälp. Man upphör aldrig att förvånas över vad killen skriver i sin blogg. Fan, släpp sargen ditt jävla sänke.

Idiot numero dos: Gay Bloggen (Ja, särskrivet)
Det första jag ser när jag kommer in på sidan är kuksugande änglar. Ribban sätts högt direkt. (Ni vet vad jag tycker om sånt där). Dock verkar han inte lika besatt av att skriva om saftiga kukar och suget efter intensiva rövknull så som många andra bögbloggare, det ska han ha credz för. Dvs att han är en person, inte en sexuell läggning på ben.

Hur som helst, det här inlägget är det som får mina synapser att småkrampa. Killen sitter och skriver om hur han under ett maxbesök började hata en överviktig snubbe just för att han var - överviktig. Hur sjukt äcklig han var, hur nöjd han såg ut när han åt, osv. Förutom att hata passar han även på att göra sig rolig på tjocka människor bekostnad genom att skriva:
"NEJ NEJ NEJ!!! Folk vänder sig inte om efter dig för att du är snygg, det finns några olika alternativ till varför folk vänder sig om efter dig: 1. De undrar om deras historiakunskaper inte stämmer, för visst SJÖNK Titanic 1912? 2. De undrar om de befinner sig mitt i inspelningen av en remake av filmen Gilbert Grape och mamman just gick förbi."

Man blir som minoritet inte mer accepterad och respekterad för att man ger sig på andra i samma situation. Eller som en av hans läsare skrev;  "har du rätten att håna överviktiga, har andra rätten att håna homosexuella."

Sådär, nu är det bara att invänta hetset. Jag kan aldrig få för nog av att höra hur trångsynt och homofobisk jag är. Men kanske, bara kanske, så googlar/knuffar/whatever dessa ungdomar sina egna namn flera gånger och dagen, hittar därmed inte detta, och skickar inte sina kompisar på mig.  Bara att avvakta och se. :)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: F4rm0r Aka Sarah

Asså den där dennis M..

Huva..

Postat av: N

Tack för idiot tipsen :D Detta kanske kan roa min tillvaro här i helvetet...

2009-02-15 @ 17:03:41
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Sazsa

Tjoho!

Jag har hittat hit ;)

2009-02-15 @ 20:17:13
URL: http://champagnehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild