Lägenhet und bil; check!

Så var både lägenheten visad och bilen besiktigad.

Efter två dagars intensiv städning, med min älskade mors hjälp, så var lägenheten äntligen i skick för att visas. Vi slog på stort minsann och hann med att torka både skåp rena från råttsnor och rensa avlopp också. Det var fyra pers här igår och kikade och jag är ganska säker på att vi slipper fler. En av dessa fyra sa att han ville ha den direkt och tackade genast ja, vilket innebär att det är typ klart. Dessutom ville han flytta in en månad tidigare, vilket passar oss perfekt så vi slipper dubbla hyror.

Och bilen. Ja, det gick smooth och den klarade sig utan anmärkning. Yey! Så nu rockar livet igen, litegranna iaf-

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Trinelin

Back to work for min del! Det betyder aven att forsoka komma ikapp allas bloggande som jag missat under min hemmavistelse :) Sa du och Marten ska flytta? Vart bar det av?



Puss puss!

2009-01-20 @ 00:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild