Obbe, tapeter och Björn

Obama är installerad och lägenheten visad ännu en gång. Jag undrar vad som hände med Johan. Fick han ett nej från Hyresbostäder? Eller fifflas det som vanligt med vilka som får lägenheter och icke? Jag har hur som helst redan tagit plats i sängen och skiter just nu i vilket. Är för trött.

Trött för att det inte blev många timmars sömn inatt. Låg vaken säkert till 07 och hade tapetångest. Kan inte riktigt förklara tapetångesten dock. Lång historia osv. Så har jag björnångest också. Varje gång jag ser på Björn så får jag hjärtknip av mina skuldkänslor. Jag har nämligen bokat tid för kastrering på'n. :´(

Nu ska jag glo serie och sen sova. Upp tidigt och tvätta imorgon!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild