Finger helt ur bruk, osv :(

Jag lyckades just bjuda mig själv på en rejäl papercut på högerhandens långfingerspeta. Detta medför att jag inte kan scrolla som vanligt med musen för det gör förjävla ont. Att scrolle med något annat finget går inte för sig, no no, man känner sig ju helt störd då. Som om detta inte vore nog är det dessutom snö ute. Jag har varit så jävla lack hela dagen på att dom fanskapen åkt runt med plogbilar. "Jävla dumt att ploga om det inte är någon snö". Måste ju erkänna att jag varken tittade ut genom fönstret eller gick ut genom dörren förren klockan 21:30 ca, och ja, visstfan är det snö ute. Så mycket snö att folk kan drömma om att jag tänker ta bilen någonstans de närmaste dagarna såvida någon inte borstar bort snötäcket som ligger på den, för jag tänker då inte göra det.

Det har visst varit nyår också. När 2008 blev 2009 befann jag mig, tillsammans med en bunt andra idioter, ute på Petters land mitt i ingenstans. Ingen hade teckning på mobilen och vi slapp undan all kontakt med omvärlden. Det första jag gör när vi kommer fram är att jag kliver ut bilen och rätt ner i ett gigantiskt hål med gegga och vatten. Ribban sattes jävligt högt direkt med andra ord.

Men trots mitt ofrivilliga bad och att allt för många i sällskapet rent ut sagt sög på att festa den här kvällen så blev det trevligt tillslut. Lite extra kul var när Thom sprutade ner Lovisa med min skumpa eller den otroligt låga humorn infann sig fram mot 06-snåret. Dannes kycklingsoppa ägde också.

Får se om det dyker upp några bilder från kvällen, men känner jag Lovisa rätt så gör det inte det, för hon är typ sämst i världen på att skicka över.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Kycklingsoppan was the shit ^^

Postat av: Yllet

Haha jag kanskr ÄGER på att skicka bilder! Fan Alex, saknar dig redan. Måste även tillägga att jag hatar dig för det.

2009-01-05 @ 15:38:04
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild