Har du legat med?

Jag måste bara dela med mig till er, kära läsare, av en episk konversation som uppstod igår mellan mig och en elitspelares flickvän. Elit-CS-spelare alltså. Tjejen addar mig på msn (jag accepterar sällan folk jag inte vet vilka det är men jag tog förgivet att det var en rått-kontakt som la till mig) och skriver följande:

* säger:
hejsan
jag måste få fråga dig en sak
har du legat med ****** ********* / *****

Lancia säger:
haha va?
Nej var har du fått det ifrån?

* säger:
har du en jacka hos honom
och ett nyckelband?

Lancia säger:
Öh, nae? Aldrig varit hos honom, vet inte ens vilken stad han bor i?

* säger:
okej!
men de är int din jacka då?

Lancia säger:
Nae, det vore väldigt märkligt om han hade min jacka hos sig

* säger:
okej

Lancia säger:
Varför tror du det är mina prylar?

* säger:
för de står alexandra på ett nyckelband och de är en esports jacka

Och sådär fortsatte det...
Måste credda henne för hennes sätt att gå rakt på sak. Jag gillart! ;)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

klart man knullat personen om man lämnar jacka och nyckelband ^^

2009-07-23 @ 17:18:33
Postat av: Yllet

Fattar ingenting, vem är nååben?

Postat av: Jojo^

Fascinerande hur mycket energi folk orkar lägga ner på vissa saker :)

2009-07-24 @ 09:19:08
URL: http://duckys.blogg.se/
Postat av: - en blogg om tvillingar

hej!

Besök gärna vår nya tvilling blogg: www.nattievikkie.blogg.se

Vi skriver om allt från hur det är att vara tvilling till vad vi gör och mycket mer!

Hoppas vi hörs i vår blogg!

Kramar.

2009-07-24 @ 10:31:11
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha, vilket mysterium! Försöker någon sätta dit dig Lancia genom att strategiskt placera ut material i folks hem? Vem är den här Alexandra egentligen?

2009-07-24 @ 11:42:12
URL: http://ariez.se
Postat av: ArreliuS

Jag lämnar alltid jackor och nyckelband med mitt namn hos gamla knulloffer. Men det är kanske bara jag?

2009-07-24 @ 21:49:36
URL: http://www.arrelius.se/live

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild