Mycket att stå i. Jag vill helst bara avlida.

Idag mår jag dåligt. Sjukt jävla jätteasdåligt. Som om utsättningssymptomen från drugzen inte vore nog (lagliga droger) så har jag uppenbarligen åkt på nåt jävla skit också. Troligen Swine flu. Jag och Sugababes.

Givetvis slutar jobbigheterna inte där. Röds päron kommer på besök. Detta betyder att:

  • Vi måste vända upp och ner på lägenheten. Eller snarare vända den rätt igen. Ser ut som ett jävla bombnedslag.
  • Måste åka och köpa ett soffbord, så vi har nånstans att äta. Sitta på golvet känns inte helt ultimat.
  • Alla tre råttburarna måste monteras ner i minsta detalk och tillsammans med all inredning tvättas, skuras och desinficeras.
  • Råttorna ska badas.
  • Tre tusen colaflaskor måste pantas.
  • Mat måste inhandlas.
  • Tvätten måste tvättas.
  • Disken måste diskas.

Röd tror att allt detta gör sig själv, alternativt görs genom att man spelar så mycket CS och FM2009 som möjligt.

Jag vill döda mig själv.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild