Ny karriär: Indrivare

Dags att på allvar ta tag i alla de as som är skyldiga mig pengar men "glömt bort" det trots påminnelser. Mitt stora problem här i livet är helt klart min generositet. I vissa fall handlar det bara om någon hundralapp medan det i andra fall är betydligt mer pengar. Totalt sett kanske tio lök, och eftersom jag inte är rikast i världen vore det fint att få tillbaka dessa pengar.

Jag har helt klart inspirerats av Jens Lapudis "Snabba Cash", även om jag till en börjar inte tänkte ägna mig åt att knäcka fingrar, slänga hantlar på folks fötter, misshandla människor i skogar etc, men vem vet. Betalar ni inte tillbaka asap så! (Jag vet att ni läser här.)

Ska fö. börja kränga koks också, feta cash i det!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Lancia

test

Postat av: ArreliuS

Nu blev jag fett osäker på om jag är skyldig dig cash eller ej xD

2009-07-11 @ 00:48:08
URL: http://www.arrelius.se/live
Postat av: Lancia

Arre: Det är du säkert, men jag älskar dig för mycket för att orka bry mig.

2009-07-11 @ 01:56:43
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: mymail.se

Den tuffa,hänsynslösa attituden döljer ett stort hjärta av guld!

Dags att tagga för ...!<3

2009-07-12 @ 02:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild