All alone

Röd med föräldrar (+skitunge) har lämnat staden, och till och med landet faktiskt, efter att ha varit på besök i några dagar. Detta innebär att jag blir alldeles ensam med mina tåttisar i över en vecka. Både bra och anus.

Bra: Hela sängen för mig själv. (Fast jag sover ju med råttorna i sängen när Röd inte är hemma, så jag får den inte för mig själv anyway, men u get the point.)
Jag kan laga vilken mat jag vill.
Jag behöver inte köra min dator via Röds för att få internet. (Vi har inte orkat köpa hub :< )

Anus: Röd är i regel köksansvarig. Disken diskar inte sig själv.
Ingen som kliar min rygg.
Röd tog med sig min laptop = inget filmkollande i sängen.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild