Don't mess with me...för då skriver jag en lapp!

Inte nog med att jag är sjuk, någon av våra fittgrannar har även mage att gå in i tvättstugan på vår bokade tvättid och plocka ut våra kläder för att sedan lägga in sina egna i tvätt och torktumlare. Likaså i torkrummet. Jävla fitta. Som om det inte vore nog var det dessutom asfula kläder idiotjäveln tvättade. Tshirtar med den där vidriga mumindals-horan Lilla My på, osv. Han kunde väl åtminstånde tagit något av dom två andra tvättrummen som ingen använde?!

Nu hänger det en förjävla fin lapp där nere på tvättstugedörren och jag kan lova att adjektiven bara haglade när jag skrev den.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

att folk ALDRIG lär sig om vad som gäller när det kommer till tvättstugor. hur svårt kan det vara att förstå liksom? folk är idioter.

Postat av: sabz

Så skönt med tvättmaskin i lägenheten..

2009-04-01 @ 08:12:11
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Anonym

VISA LAPPARNA VISA LAPPARNA VISA LAPPARNA

2009-04-01 @ 09:19:41
Postat av: eLA

VISA LAPPARNA VISA LAPPARNA VISA LAPPARNA

2009-04-01 @ 09:19:57
Postat av: Nea.

Har du lurat någon idag? :)

April april! :D

2009-04-01 @ 09:27:50
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild