:(

Tack vare asets överggrepp på mina kläder, min tvättstugetid och därmed även på mig personligen igår, så är alla mina jeans fortfarande precis dyngsura i grenen och midjan. Som om det inte vore nog att jag redan har ett smörpaket i skallen och verkligen inte hinner tvätta min man, så måste jag dessutom knalla runt nere på stan i mjukisbyxor.

Well, får se det positivt. Kommer ju passa bra in på Hyresbostäders kontor iaf när jag senare ska ner dit för att lämna in de gamla lägenhetsnycklarna. Sjukt WT.

Dock jävligt besviken på mig själv att jag inte la mig i bakhåll igår kväll och dödade den jäveln, precis som invandrarblodet i mina ådror förespråkar att jag borde gjort. Nä, jag skrev en lapp istället. Vekt.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sarah aka F4rm0r

Jävla svenne som skriver en lapp..





:P

2009-03-31 @ 19:35:01
Postat av: Yllet

Hahaha xD Jag läster verkligen "inte hinner tvätta min man" - man som i kille, pojkvän, Morten. Sjukt kul!!

Postat av: styggan

varför kutta du inte han?

2009-04-01 @ 18:56:24
URL: http://styggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild