Fetto-onsdag och kylskåpsgegg

Idag har det varit onyttigt för hela slanten. Som om våfflor med grädde och hallonsylt inte vore nog för kolesterolvärdet så har jag passat på att även slänga i mig chirre och dirre till kvällsmat också. Fat-suit not needed dvs. Och ja, det är faktiskt det enda jag gjort idag, hoho!

Imorgon är det tandläkarn som gäller. Ej taggad. Och så skura golv i förra lägenheten efter det. Om möjligt än mindre taggad.

Jo just det, angående kylskåpssnusket! Jag har faktiskt själv ingen aning om vad det var. Det fanns inte en chans i världen att jag skulle lukta på det eller komma närmare än en armlängds avstånd, Röd påstår dock att det var majonäs. Norsk majonäs alltså. Jag är beredd att gå på den linjen själv också då han brukade förvara dom öppnade majonäspåsarna ungefär där gegget var.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild