Never again

Det är underbart väder idag och solen har värmt underbart genom rutan hela dagen. Så för nån timma sedan gjorde jag slag i saken, jag gick ut och gick för första gången på, ja, något år. Knallade på i 50 minuter och allt var frid och fröjd, till jag kom in igen för en liten stund sedan. När jag klivit in genom dörren, tagit av min jacka och slappnat av så slogs jag av den värsta huvudvärken ever och den visar fortf. inga som helst tecken på att avta. Detta bekräftar min redan gamla teori; det är inte bra för kroppen att röra på sig.

Aldrig igen - säger jag!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Hahaha, din kropp fick väl en chock av den friska luften. Du måste vänja skallen Alex!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild