Röv- och ansiktstvål

                                 
Den här ass/face-tvålen har man ju sett på ganska många ställen och även hört en hel del historier om "könshår på tvålen". Så idag när jag stod i duschen började jag fundera. Är det vanligt att man gnider tvålen mot dom nedre regionerna när man tvättar sig? Jag trodde att man gned tvålen i händerna först för att få upp ett lödder och sedan använda löddret i dom där regionerna, inte hela tvålen. Men det kanske bara är jag? Kör ni tvålen mot könet? Är jag onormal?

Update: lyckades skriva "drog i duschen" istället för "stod i duschen" först. Ingen aning vad jag tänkte på när jag skrev det där, har ju inte direkt något att dra i där i duschen. Inte senast jag tittade efter i alla fall: :E Eller iofs, duschslangen och håret, men det är liksom inte jättevanligt att man står där och drar i dessa ting.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild