Utgångsdatum

Gick igenom min "medicinbox" nyss och hittade massa fina grejer. Jag är en riktig drugjunkie och sparar allt, "ifall att". Problemet nu är att flera av grejerna gått ut på datumet och undrar därför om man kan få några biverkningar av att stoppa i sig saker som gått ut på datumet för ett-två år sedan? Typ propavan, vitamineral, dimetikon osv. Nån som har koll? Bäst före är ju inte definitivt sista-datum att förtära saken på. (På mjölk och så är det givetvis det though.)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

jag gör anspråk på propavanen hehehe.





Nej men det har ju ett bäst före datum av en anledning. Jag hade nog inte vågat :| tänk om du får rännnskita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild