KORREKORR

Framme i Seoul! Sitter dock fortfarande pa flygplatsen och vantar pa transfer till hotellet i Cheonan, 8 mil harifran.

Jag har akt pa svininfluensan ocksa, det forsokte i allafall dom som testade alla vid entry i landet att pasta. ''You have a slight fever, 37,2!'', sa dom efter att ha kort in en termometer i orat po mig, vilket ledde till att jag fick fylla i lite extragrejer po ett papper. Sjukt manga har som gar med munskydd, var o varannan manniska. Far se hur min sjukdom utvecklar sig :P

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vet inte hur det funkar i Korea, men i Japan har alla som är sjuka munskydd, som ett sett att ta hänsyn till sin omgivning. Sen att smittan sprids lika mycket, om inte mer, via saker de rör är verkar de inte ha förstått, för de bär inga handskar. Och inte stannar de hemma från jobbet heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild