Åter

Jag är hemma och jag är dödssjuk. Hostar upp lungorna snart. Bergis svinis jag fått. Mitt supertrasiga högeröra är inte så jäkla najs det heller, någonting hände med det i Kina, och nu är jag stundtals döv, stundtals hör förvridna och laggiga ljud som låter helt normala med det andra örat. Som en extra käftsmäll på detta är jag helt brutalt jetlaggad och är vaken/sover de mest konstiga tider.

Så fort orken återvänder ska jag försöka smälla upp lite Kina-bilder på ansiktsboken, men med tanke på mitt tillstånd atm så vågar jag inte lova när det blir av.

Btw det har varit ett jävla whine om att jag inte bloggat under min resa. Men faktum är att jag prioriterat att roa mig själv istället för att roa er bloggläsare. Yes.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Mija

Vilket du gjorde helt rätt tjejen! Hoppas du har haft det bra och trots div knepiga åkommor i form av dövhet och influensa samt jetlag kan titta tillbaka och säga att det har varit bra resa :)



Du borde btw avlägga ett besök hos doktorn med örat :-/ låter fan inget vidare.



Välkommen hem! <3

2009-10-14 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild