Att välja sitt namn

Monopol på nätet är det nya heta för mig och mina norska vänner. Men igår när jag skulle registrera mig på siten vi spelar på blev det problem.

Attempt 1: Användarnamn: Slaskfittan - redan upptaget.

Attempt 2: Användarnamn: aperunk - redan upptaget.

Attempt 3: Användarnamn: Lancia - redan upptaget. (Inte så förvånande iofs, med tanke på dom två föregående.)

Attempt 4: Användarnamn: Equidae - du får inte ha användarnamn som innehåller ordet "quid", läs mer i våra regler.

Attempt 5: Användarnamn: fragbitelancia - du får inte ha användarnamn som innehåller ordet "bite", läs mer i våra regler.

Attempt 6: Användarnamn: fblancia - Godkänt.


Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild