décalage horaire is no more.

Det absolut finaste med att komma hem från Asien, bortsett från alla fina billiga fynd man gjort, är helt klart jetlagen. Man vaknar tidigt om mornarna, och kommer i säng hyfsat. Jag är långt ifrån en morgonmänniska annars.

Nu har jag varit hemma i ungefär en vecka, jetlagen börjar försvinna, och jag har givetvis redan lyckats vända dygnet åt helvete. Idag tvingade jag upp mig själv ur sängen med våld, då var klockan 15.

Jag är för jävla bra mao.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: F4rm0r Aka Sarah

Ja tyvär. Hunden är förstörd.

Och om han så petar ett finger på hunden igen på det sättet så kommer han få det jävligt surt.



Jag misstänkte detta senast jag hade honom, bara att peka och be han lägga sig på sin plats kryper han ihop och är livrädd. Och igår fick jag det bekräftat.

Postat av: F4rm0r Aka Sarah

Det är 2 ägare på denna hund.

Den ena är min vän, den andra är inte välkommen här något mer.

Men att det är 2 ägare göra det hela så mkt komplicerat. Men jag försöker få den andra ägaren att förstå allvaret i detta. Det är ingen leksak, det är ett djur.

2009-10-21 @ 07:03:31
URL: http://tmk.blogg.se/
Postat av: Ida

aa, har sett men fan jag vet inte om jag skulle palla att köa :P har inte snappat upp något om dom kommer sälja något ur kollektionen över nätet. men gör dom de så kanske jag sitter redo :P

2009-10-22 @ 16:26:06
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild