Fakkin China fakkin bokat!

Äntligen! Idag var tredje dagen som vi försökte boka dom där biljetterna till Kinesien. Allt fuckade givetvis fortfarande så jag och Henrik slog våra kloka huvuden ihop och bokade endast till Beijing och sedan en annan bokning med inrikesflyg. Detta innebär att min dröm om lite semester i både Chengdu och Beijing går i uppfyllelse.

Nu jävlar Henrik, nu gör vi Kina lika osäkert som vi gjorde Sydkorea. Öl, titanic game och papperskorgar for the win!

Dream Team (Fan ja älskar sephia :D)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Hörrö sötaste! Jag saknar dig jag med! Massor! Börjar bli dags för dig att komma hit nu imo! Hoppas allt är bra! LÖV U ditt R-tard!<3<3<3

Postat av: Daniel

fakkin skövde då? det ligger nästa på vägen IMO.

2009-09-09 @ 03:23:29
URL: http://cardanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild