Urrrghr

Urrrghr. Det är ordet som närmast kan beskriva den sköna känslan jag har i halsen just nu. Två nätter i rad har jag typ fått nada sömn för att det kliat så förbannat i halsen att jag istället legat där och övervägt suicide. Problemet med att hoppa från sovrumsfönstret vore dock att vi bor på första våningen och bilar står parkerade just under fönstret. Någon annan metod, som kan utföras mer eller mindre i samband med sängen/sovrummet, har jag ännu inte kommit på. (Piller är visserligen en enkel utväg, men jäklar vad töntigt.)

Nåja, under dagen har jag brännt pengar med mami, så lite bättre känns det i alla fall atm. Minifotostudio (Thx for the tip,
Ninni), skor, ny minneskortsläsare & skärp. (haha jag måste nästan visa er bild på mitt gamla beloved skärp som nu bytts ut. SICK! :D)

Nu ska jag foto-antasta barnen. Tjo.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Hahahaha love it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild