moist @ Coex

Hello fans!
Första dagen här i Korea, eller andra dagen för den som vill, vi kom ju faktiskt igår men med tanke på att jag somnade vid 17 och sov till 7 i morse räknas jag knappast gårdagen som någon dag, var ju bara i Korea i vaket tillstånd i ca 2h, resten sov jag.


Det är precis lika härligt och fuktigt här som jag minns det sedan vi var här sist. Krullig i håret och svettigt, för ja det är ju varmt också. När vi kom in på Coex var det dessutom ca 600 grader varmt i lokalen då ACn inte var på, men när invigningen drog igång blev det betydligt bättre. Jag är inte lika fuktig längre så att säga. Invigningen var för övrigt hilarious och min BFF Putte gjorde en strålande intsats. På tal om hilarious så var inte heller Debbies och Harims ansiktsuttryck dåliga när jag gav dom en halvkilos Gott & Blandat-påse var. Söta tjejer, saknat dom. :)


Har idag, då klockan trots allt är 13:50 här, hunnit med att dra en lurre med min eviga kompanjon Henrik. Jag beställde någon form av nudel-seafood-rätt, och höll på att bajsa ner mig när tallriken kom in. Det krälade on top of it! Jag kan inte beskriva var det var, det var inga levande djur, itan såg ut som lövtunna lager lufttorkad lök...som krälade omkring. Helt sjukt såg det ut, men gott vare, när jag väl överkom min skepsis. Hade vi haft nåt att filma med hade vi gjort det, för det var verkligen helt sjukt.


Damn, I love beeing back in Korea! <3

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja, benhinna låter riktigt vidrigt! :)



Ha det underbart på andra sidan jorden! :)

Postat av: Anonym

Woot?! 14h Love u baby!;)

2010-08-13 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild