Comeback

Häromdagen talade Putte om för mig att det var min plikt som vän att spela med honom. (Too bad att jag sov när han behövde mig though.)

Insåg att jag inte rört CS sedan i början på mars, när jag köpte en ny dator. Grafikkortet strulade satan och inga drivrutiner ville fungera ihop med det, så jag sket helt sonika i allt. Men idag tog suget över. Satte Röd i arbete med att fixa kortet. Det gick efter många om och men, och vips så satt jag där inne på servern och gjorde min comeback, starkt uppbackad av mina favvoboys, cArn och cruZ. (Försöker bortse från hur mycket ni skrattade åt mig, romantisera allt i efterhand ya know)

Stor jävla kärlek på det, tbh.

Grillade en vurre på Aztec

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

:)

Postat av: Ela

bäst bild <3

2010-12-10 @ 18:09:06
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild