Mobiltömning motherfuckers!

1. Snygg utsikt när man ligger med laptopen på magen o ska se på film - en Lanz som tvättar skrevet. 2. GIANT POMMFRITT! 3. Fangirl. 4. Starköl på BK är najs. Notera det flottiga fingret som ser ut som en grillkorv(?).
1. Söt Donken-kille. Eller tjej. Vad har den på sig? 2. Räkan chillar. 3. AHA! Det är så dom blir till! 4. Mina boyz sover.
1. Santa Monica. 2. Om stövelhelvetet tänker envisas med att hasa ner så får man sätta hårt mot hårt o tejpa upp dom. 3. Penisformad? En rymdraket? HUR i hela friden klämmer man ur sig en såndär? 4. Ko Pee.
1. Man har ju haft det värre än så här när man väntat på sitt flyg. 2. Mys med Lanz. 3. Den fantastiska tröjan jag ångrar att jag aldrig köpte. 4. 140 spänn för en jävla hamburgertallrik på Skavsta! 5. Svensk fisk.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

LANZ är så cool!

Postat av: ArreliuS

MEN MEN!! Tröjan! hade ju varit perfekt gåva till mig :(

2010-12-05 @ 21:13:44
URL: http://www.arrelius.se/live

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild