Lack

Okej jag är fett lack. An någon jävla anledning vägrar "T-Mobile D" stödja å,ä,ö på mina mms-inlägg. Fittigt. Med tanke på hur många turkar det bor här i Tyskland borde dom ju stödja "ö" i allfall.

En annan sjukt annoying grej är att jag inte verkar kunna kommentera folks bloggar härifrån. Skriver kommentaren, skriver in det där antispam-ordet, får upp ett felmeddelande. Lika härligt varje gång.

Som om dessa två helt underbara ting inte vore nog så väcktes vi av en jävla borr i morse på hotellet. Vemfan börjar borra redan vid 07:30? Tack vare detta fick jag kanske en timmas sömn inatt, då jag låg vaken fram till 6:30 och försökte somna...

Nu sitter jag med en spotlight rätt i ansiktet och njuter av live-esport. Eller ja, jag ser ju inget, men jag hör iallafall dom testosteronfyllda brölen(här i Brühl, lol) från spelarna.

Livet är härligt.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anonym

ä och ö borde den stödja i vilket fall.. ^^ Eftersom tyskarna använder både ä och ö så. fett udda

2010-01-17 @ 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild