På plats i Bilbao!

Our first location var väl inte riktigt detsamma som det underbara Bilbao jag mindes från sist jag var här. Hade lyckats pricka in ett hotell i standens red light- och missbrukarkvarter och taxichaffisen som körde oss dit påpekade även detta för oss. (Så gott han kunde. Han kunde inte engelska, vi kan inte spanska. Men ljud och kroppspråk funkar bra mdet också.) Vi insåg hur som helst rätt snart att vi inte kunde bo kvar där så bokade snabbt ett nytt hotell. Kändes liksom inte jättesafe att knalla omkring i omrdet på sena kvällar med väskor fulla med laptops, kameror etc.

Efter en god natts sömn på ett väldigt myckt trevligare hotell mitt i stadens centrum vaknade vi till någon slags demonstration, sirener och visselpipor. Ingen aning om vad det var för något, och dom lokala mediernas hemsidor var inte heller behjälpliga med information. Awell, nu är vi i pressområdet på GameGune. More to come.

Pojkarna har videobloggat lite:



Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: N

Hoppas ni får det göttans ändå :]~

Postat av: Beccaamanda

godmorgon :D

vad ska du göra idag då? :)

kram.

2010-07-23 @ 09:55:35
URL: http://beccaamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild