Strejk

Jag har så jävla mycket att göra just nu att jag skiter i allt och sätter mig vid datorn istället. Massor som skall fixas innan jag åker tidigt som fan på onsdag morgon men jag gör som alla stora bloggerskor, sätter mig och skriver ett inlägg istället. (Syftar på alla klassiska. "Hej alla läsare. Nu har jag försovit mig igen, så det blir att hoppa över frukost och duch och springa till bussen direkt istället." + ca 43 meningar till om dagens försovning)

Känner jag mig själv rätt så kommer det bli en sistaminutenpackning. Ipoden kommer inte vara laddad, kläderna jag ska packa ner kommer vara otvättade, viktiga saker kommer att vara kvarglömda hemma. (Nej jag orkar inte ladda ipoden just nu, jag orkar inte tvätta allt just nu, jag orkar inte se till att ha alla viktiga saker förberedda. Hell no. Är man rebell så är man.) (Jävligt lame att vara rebellisk inom parentes dock.)

Nu ska jag sticka och pussa på killen nedan, han är lite krassig atm.

Räkan vill ha en puss!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild