Tidsfördriv..

Kan inte sova, har så jävla tråkigt att jag fyllde i en totalt meningslös lista för att fördriva tiden lite. Det är alltså inte meningen att det är inlägget skall vara intressant eller underhållande. Frågan är vilket av mina inlägg som är menat att vara det egentligen...


Senaste

Låt du hörde: Flo Rida - Club can't handle me

Film du såg: The Village

Mat du åt: Tacos

Kram: Röd

Puss: Trasan

Känslan: Uttråkad

Resa: Hannover

Glädje: När jag såg på mina fina pojkar. Kärlek!

Dröm: Jag var kär i Forlán

Person du träffade: Bortsett från Röd som jag bor med; Mamma

Personen du pratade i telefon med: Jessica

Personen du fick sms av: Arre

Gången du åt 7-eleven korv: I våras, då schellmacken-butiken bytte namn till sjuelva

Gången du var utomhus: Igår. Handlade f00d. 

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nån vecka sedan, kanske två

Saken du köpte: Nagellack @ Cubus.

Allmänt

Ska bli skoj: Resa med Henrik

Ska inte bli skoj att: Tvinga sig upp i hyfsad tid idag

Sparar till: Dåligt med sparande tbh

Pålägg som gäller: Prickikorv

Önskar att jag var bättre på: Hålla ordning

Dagens dryck: Cola Zero

Vad saknar du: Ork och ambition

Tre band/artister: Vinnie Paz, Jay Z, Angels & Airwaves

Vad har du gjort idag(igår blir de ju): Vaknat, duschat, handlat, ätit tacos, sett VM-finalen, råttgosat, suttit vid datorn, skitit etc

Brukar du svära mycket: För mycket. Högtryckstvätt anyone?

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 12-17

På helgerna: Det är alltid helg för mig

Vad ska du göra ikväll: Grilla hos mina föräldrar

Hur många timmar sover du per natt: ~12-16

Vem är snyggast i världen: Janne

Vad är det för veckodag: Måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Minns ej

Favoritplagg i garderoben just nu: Hatar alla mina plagg ;(

Längd: 170 cm

Vikt: För mycket. Som tur är har batteriet i vågen varit slut ett bra tag.

Byter gärna garderob med: Vore ju dumt att skriva någon thin modebloggare vars kläder man ändå inte kommer i, så ingen aning tbh.

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Tårtgeneralen

Mitt rum kan beskrivas som: Well, hela lägenheten går i samma tema: Flygolycka

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, torr i ögonen, ångest

Jag tränar: Faktiskt inte alls. Fan vad dåligt.

Jag ville bli när jag var liten: Dentist

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Hah! Jag knep en plats på listan. Im goooood!

Postat av: Yllet

Aaaaahahahah Älskar dig!

2010-07-12 @ 09:30:56
URL: http://yllet.nu
Postat av: Verra

Dina inlägg är alltid underhållande!! Och dem får mig oftast att garva högt ;)

2010-07-12 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild